دانلود موزیک

دانلود موزیک

DOWNLOAD

Hossein Tohi - Mano In (DJ Mamsi Remix) - HD
ویدئو فوق‌العاده جنجالی و متفاوت تهی - منو این (دیجی ممسی ریمیکس) که بسیار متنوع و جالب شده که داخل اون جز تصویرهای فان و جدی، تصاویری از آخرین کنسرت موفق تهی در آلمان شهرِ OBERHAUSEN  که بزرگترین کنسرت ایرانی‌ در سراسر جهان هست که داخل این سالن اکثرِ خواننده‌های بزرگ هالیوودی کنسرت داشتن و همینطور تصاویری از استودیو که تهی در لندن آهنگاشو اونجا ضبط می‌کنه هست که افرادی مثل  Snoop dogg & 50cent & tinie tempah اونجا رکورد می‌کنن، کارگردانِ این ویدئو امیر طاهریان هست و تهیه کننده و اسپانسر ویدئو شرکت خود تهی یعنی‌ Tohi Production هست، و همینطور اول شدن ویدئو کلیپ تهی قول بده در PMC TOP 20  رو به همهٔ طرفدارانش تبریک میگیم، این ویدئو زیبارو رو به مناسبت روز مادر به همهٔ شما بازدید کنندگان سایت تقدیم می‌کنیم

http://dl.63rapfa.com/modir/ad/1/0a4ikd1ojh9pe2wod8j.jpg





نظرات شما عزیزان:

pishi
ساعت1:45---25 ارديبهشت 1391
سلام خوبی ی چیزی بخوام واسم می ذاری؟من خلی آهنگای شادمهر رو دوست دارم اگه جدیداشو واسم بذاری خیلی ممنون میشم وبت عالیه مرسسسسسی

GOMNAM
ساعت17:13---23 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز وبلایگ باهالی داری
من گمنام هستم ممنون میشم اگه یه سر هم به ما بزنی در مورد بیتو تکسی که تو وبلیگم گزاشتم نطر بدی
وبلیگ من هنوز کامل نیست چون کارای که رکورد کردم هنوز نزاشتم
اگه هم دوست داشتی تو وبلیگم عضو شو تا منم تو وبلابگت عضو شم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: peyman ׀ تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , rapnew.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM